CheyenHanna

Direktlänk till inlägg 5 september 2012

Hellu!

Av CheyenHanna - 5 september 2012 15:58

Hej!   Sen idag ska jag på utvecklingsamtal! Kommer bli kul för jag gillar att va på utvecklingsamtal!   

Men jag köpte lite nya saker förut idag på msp, här kommer en bild! Köpte tröjan och kepsen elr vad det är ?   

 

Snyggt? Kommentera!   P.s är jätte nära halvvägs till level 11, och hjälp mig att komma till level 11!   


Vi ses i nästa inlägg!   

//Hanna♥☻

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av CheyenHanna - 30 september 2012 18:42

Hej!   Jag skulle bara skriva att jag har gjort en ny blogg, nej ingen msp blogg, en blogg om Justin Bieber! ♥ Den heter truebeliiiiber.bloggplatsen.se snälla kolla den, tack!   Nu ska jag nog kolla på TV och sen gå och lägga mig, är ju gans...

Av CheyenHanna - 30 september 2012 11:52

Hej!   Min mspbästis allima19 har gjort en header till mig, tack allima du är så snäll!    Jag har 24.968 fame kvar till level 11, kan ni se mina filmer och ge mig autos älska mina looks osv, snälla? ♥ Vill så gärna levla!!   Ingen bild i ...

Av CheyenHanna - 28 september 2012 10:32


Hej!    Igår va det jätte kul! Jag, Ebba och Linnéa va igår, och vid 7 på kvällen kollade vi på hockey. det va jätte kul, vi gick runt och skrattade. Linnéa fick värsta dampet och vi knuffade varandra. Och sen fick jag värsta dampet, Stackars Ebba!  ...

Av CheyenHanna - 23 september 2012 12:15


Hej! Gör bara ett inlägg nu, kommer inte göra inlägg så jätte ofta, men jag bloggar när jag har lust!    Men iaf, jag köpte en ny munfärg och hyfärg idag på msp! Här kommer en bild!      Tycks? Jag blev iaf nöjd! Btw jag har bara 31.346 fame k...

Av CheyenHanna - 19 september 2012 07:19

Hej!   Jag kommer inte blogga så mycket på denna blogg längre, jag har tröttnat lite på msp.. Men jag kommer ju inte sluta. Men när jag börjar spela mera igen börjar jag nog blogga! Ville bara att ni skulle veta det    Har bloggpaus nu ett tag, ...

Presentation


Välkommen till min blogg! På msp heter jag CheyenHanna. Mvh Hanna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards