CheyenHanna

Alla inlägg under augusti 2012

Av CheyenHanna - 31 augusti 2012 18:51

Hej!   xD Snart ska jag följa med och hämta min bror i stan. För det är idag han kommer hem ju!   

Och så ska vi se på modig imorgon.   <.< Höhö! Det kommer bli super kul!   8D

Gjorde bara nåt snabbt inlägg.. Så bye!   Hahahahahaha! xD 


Vi ses i nästa inlägg!   <.< höhö!   

//Hanna♥☻

Av CheyenHanna - 31 augusti 2012 07:00

Hej!   Idag kommer en av mina brosor hem. Jag har ju tre stycken bröder en bor hemma, en bor hemma varannan helg för han går på en skola långt bort från var vi bor. Och en har flyttat! 

Men aja min bror som jag umgås mest med kommer hem ikväll! Och imorgon ska jag och min bror på bio! Kommer bli super kul.      xD 

Här kommer en bild på vilken bio!   

 

Hoppas den är bra! Den verkar iallafall va det.  Och vi kollade på en liten video av filmen och då började vi skratta jätte mycket!   xD Vid kvart eller tio i åtta så hämtar mamma mig här hemma för hon jobbar och frågade om jag ville ha skjuts till skolan för det regnar. Min mamma jobbar på min skola, hon är städerska!    

Aja.. Bye!   xD 


Vi ses i nästa inlägg!

//Hanna♥☻

Av CheyenHanna - 30 augusti 2012 17:36

Hej!   xD Idag när jag gick till skolan så gick jag förbi en kille i min klass hus och då skulle han cykla till skolan så vi gick till skolan tillsammans, eller ja, jag gick ju han cyklade! Men sen kollade jag på mobilen, och då va det tre minuter kvar tills skolan börja! Och han cyklade fort iväg och jag fick springa ._. Men han kom ju före.

Fast jag kom typ 10 minuter försent.. Men jag kom inte sist som tur va! Och min lärare blev inte arg, puuuuh!   

Och sen va jag ju såklart i skolan, och efter va jag med en kompis. Och vi följde med när hennes lillebror skulle ta pass! Han är ju ganska liten, jag tror att han fyller ett i september, jag TROR det. Men dom fick ta kort flera gånger för han gjorde massa andra saker, men tillslut blev det en bra och jätte söt bild! Och sen åkte vi och köpa glass. Sen åkte vi hem till min kompis och vi skypade med min mspbästis allima19 och hennes bästis irl. Det va ruuuligt! =D Och sen efter ett tag skulle jag hem, och nu sitter jag här och lyssnar på min Spotify och bloggar!

Just nu lyssnar jag på Justin Bieber!     

Här kommer en bild!   

 

Hehehe! ^-^  Aja kommentera.. ._. Jag vet att ni läser detta, men struntar i att kommentera, men kommentera nuu!  

 

Vi ses i nästa inlägg!   

//Hanna♥☻

Av CheyenHanna - 29 augusti 2012 06:31

Hej!   xD Idag är det skolfoto! Skrev det igår men aja . Och idag ska jag gå tidigare för igår kom jag precis när det ringde in..     Ja men .. Vad skulle jag skriva nu igen ? Jo kolla här på sc hjulet!

  

Jag fick så mycket man kunde!   <.< Happy face! xD Men jag fuskade lite, jag snurrade två gånger xD

För jag har diamanter och vet inte vad jag ska göra med dom. Aja..   8D


Vi ses i nästa inlägg!   

//Hanna♥☻

Av CheyenHanna - 28 augusti 2012 17:58

Hej!   Imorgon är det Skolfoto!    Hoppas mitt foto inte blir fail som det brukar bli.   

Men aja måste stänga av datorn..    xD  Här kommer en bild! 

 

Tycks? Kommentera nångång..    Höhöhöhö xD 


Vi ses i nästa inlägg!    Höhöhöhö! xD

//Hanna♥☻

Av CheyenHanna - 28 augusti 2012 07:05

Hej! Ska gå till skolan om ett tag, vi börjar vid åtta men det tar ju ett litet tag att gå så..   Höhöhö

Men jag köpte nyss en ny look, ni känner säkert igen den! För det är inte jag som har gjort den..   xD

 

Liten bild kanske, eller ?    Äsch.. Den får duga! xD 


Vi ses i nästa inlägg!   

//Hanna♥☻

Av CheyenHanna - 27 augusti 2012 20:19

Hej! Min lama allima19 har gjort en ny header och presentationbild till mig, ja hon gjorde den förra och har nu gjort en ny!   

Tack så mycket, du är så himla snäll!  Höhöhö gillar smileyserna här   

Och ja det va nåt problem igår så man kunde inte logga in på svenska msp.. o.e Eller iaf inte jag eller Allimöö c: 

Ingen bild i detta inlägg heller, fy Hannöö! Men ska bli bättre på dee... Och juste en sak till en av mina bäzzor irl åker till Spanien imorgon, kommer sakna henne sjukt mycket! Hoppas hon får det bra där!  


Vi ses i nästa inlägg!

//Hanna♥☻

:(

Av CheyenHanna - 26 augusti 2012 18:56

Hej.. Det har hänt nåt så jag kan inte va inne på svenska msp      

MEN JAG MÅSTE KOMMA PÅ ETT SÄTT SÅ JAG KAN LOGGA IN PÅ SVENSKA MSP! ANNARS  

Jaja bloggar mer sen när jag har kommit in på svenska msp... ._.


Hejdå, vi ses!

//Hanna♥☻

Presentation


Välkommen till min blogg! På msp heter jag CheyenHanna. Mvh Hanna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards